tisdag 12 oktober 2010

Jag är på G igen

Härligt  !

Nu är man på G igen !  Solen skiner och himlen är blå !!  Det är flera minusgrader på natten,men vilken härlig luft och vackra färger i naturen !
Här är allt som vanligt förutom att jag tyckte att det tog lång tid att friskna till denna gången. men det tycker jag visst varje gång !!! :) Men nu är jag i alla fall piggare igen !
Tog nya blodprov igår så nu väntar jag på svar !

Några promenader i skogen är inte så lämpligt för här kryllar det av älgjägare ! Kan de önska sig ett bättre jaktväder ? Härligt !


Vet ni vad jag blev såååå sugen på igår jo, rotmos och fläskleg, så jag lagade det. Jag fick drömma om smaken för det har jag ingen , men det blev bra !  Gunnar var på uppfödarutbildning igår så kvällen blev lång ! så han skall få smaka rotmoset när han kommer hem idag ! då får jag en bedömning  !

Har och har haft 4 löptikar här så det är lite spänt i leden. Chineserna ylar, de har fått med Ansgar på det också. Ja vilka krafter det finns ! Lilla Lady fattar ingenting !

Kram till er alla

Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar