söndag 31 oktober 2010

Söndag eftermiddag

Ja, det jag skrev att jag skulle göra igår det blev inte så, men det blev idag i stället lite bilder från skogen där vi hämtade riset.







Som ni ser så har vi fått besök av Patrik som hängde med ut i skogen lite och hjälpte till med riset. Gunnar och Lotus,Ansgar och Lady var också med förstås. Lotus han lunkar på med sin matte numera.
Varför blev det inget igår jo Gunnar tyckte att jag skulle komma ut lite så han tyckte att vi skulle åka till Jönköping och han skulle handla mat åt oss.
På vägen in fick jag ett samtal från en kär vän och vi bestämde oss för att träffas i en affär dit vi båda skulle, så gjorde vi också.
Jag skulle gå in för att titta på lite saker där , men det blev inte långvarigt för krafterna räckte inte till.
Ledsen och besviken av att ha så dålig ork så tyckte Gunnar att vi skulle äta något när vi ändå hade tagit oss ut vår vän Stina hängde med och vi gick till en lugn Kinareasturang och där satt vi nog i 2 timmar och åt sakta och bara pratade. Det var så mysigt och trevligt .
Hur gick det då med handlingen.....det blev ingen den dagen men idag har Gunnar handlat och jag suttit i bilen.
Det som märks mest att jag inte är pigg är att jag inte vill gå in i affärer säger Gunnar,då är inte Marie-Louise pigg, förstår inte vad han syftar på ???:) Jo, jag håller faktiskt med honom... nåväl jag har varit i Jönköping 2 dagar jag har varit vid Pappas grav och hälsat på min mamma en liten stund ,samt haft Patrik hemma och haft jättetrevligt med honom.Förra helgen sov jag bara.
Denna helgen har vi jobbat med att jag skall upp på banan igen.
Ribban sitter lite lägre ner kan man säga...men , men det blir ju bättre för varje dag. Härligt !!!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag

kram Till er alla

Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar