fredag 10 december 2010

Det var några dagar sedan

Ja , nu har jag avklarat vecka 4 av mina 5 det är helt otroligt att det har gått så bra. Denna vecka har varit den längsta och tyngsta, (ungefär som veckan innan semestern ), man orkar inte en dag till, brukar inte ni känna så också ibland.Men nu har jag bara 5 dagar kvar och ett läkarbesök........
Jag har blivit lite röd och irriterad vid strålningsställena och jag måste säga att idag mår jag inget vidare vad det nu beror på, det finns ju andra baciller i luften också,men jag tror nog att det handlar om lite biverkningar av strålningen.Personalen är lika trevliga och snälla som alltid.
Träffat Patrik och Stina idag ,blev bjuden på fika hemma hos Patrik efter behandlingen såååå mysiiiigt...
På måndag har vi nätverksmöte om Patrik igen och då skulle en hel del vara uträttat,det skall bli spännande att se,vi tror på det bästa förstås,att sysselsättning kommer igång och att det finns mer assistenter som kan jobba.

Idag är det så oerhört vackert ute solen skiner på den snötäckta skogen och det är bara så vackert.



           

                       




Många känner sig säkert stressade och har fullt upp att göra med alla julfester och luciafirande hoppas att ni har julefrid i era hjärtan så det går att njuta av alla festligheter som bjuds.



Nu önskas ni alla en trevlig fredags kväll

kram
Marie-Louise

1 kommentar:

  1. Misstänker att det är skönt att det är en vecka kvar bara. Hoppas att sista veckan går bra o att det inte blir värre där du strålas. Håller tummarna för att det blir bra med Patriks assistenter till slut. Har förstått att det varit en del strul med det, vilket är bedrövligt. Har också förstått att den assisten som är hos honom är kanon :). Så skönt det måste kännas.
    Ha en trevlig helg :).
    Imsavimsa

    SvaraRadera