måndag 27 december 2010

Idag har jag varit på operation

När vi stannade bilen klockan 10 i Eksjö så var det -21 grader kallt. In för att hitta operation och sedan sitta och vänta Klockan 12.00 kom jag in på operation, där träffade jag en trevlig kirurg som erbjöd mig att snygga till det fula ärret som jag hade från förra operationen och det blev jag mycket tacksam för , en extra julklapp. Ikväll svider det och värker i operationsområdet , men nu är den borta....underbart. Kirurgen skojade och sa att det skulle ha kostat 25.000 på skönhetsoperation All heder till Doktorn !!


Jag har en av de här sorterna inopererad  i Julimånad



Har stora problem med brännskador från strålningen som sprider sig uppåt halsen nu. Avvaktar lite annars får jag söka hjälp. Får höra med onkologen vidare.


God Natt och sov gott

Kram  Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar