tisdag 21 december 2010

Städningen klar

Planeringen för idag var att städa ordentligt. Ordentligt ,det behövs ju jämt när man har ett antal hundar. Det gick bra och jag känner mig riktigt pigg ingen huvudvärk eller illamående ,det är sååå skööönt.
Jag hann faktiskt med att stryka tvätten också. Det som stör mig nu är att jag har ont i armen som jag inte har haft tidigare , från handen och upp till armhålan på undersidan av armen har jag jätteont och ingen känsel när man tar på det, men det kanske ger med sig framöver.

 Dessa blommor fick jag av Gunnar när jag hade avslutat strålningen,vackert eller hur?


                                       

Jag har fixat sängarna till grabbarna och hittat min skinkgryta som jag inte visste var jag hade. Men den stod i garaget väl placerad så nu är den diskad och klar för användning i morgon.
Jag har en inköpslista liggande på skrivbordet och rätt som det är så kommer jag på en sak att skriva upp,man måste ju komma ihåg allt när man bor en bit ifrån staden.
Lagerblad och kryddpeppar får jag inte glömma , jag kokar min skinka nämligen har inte kommit igång med att göra den i ugnen. Vet inte vilket som är bäst,jag vill ha doppespad, tycker det är riktigt gott.

Julklappar har jag handlat på nätet det mesta ,det kan jag verkligen rekommendera, det var så smidigt,det kommer jag att fortsätta med. Helt suveränt !

                                  Här ser ni vår julgran och nu har tomten hamnat där också.



Undrar hur mycket snö det kommer framöver,kallt har vi -14,7  nu, men som ni ser 22,1  inne så vi har det skönt! Hör på nyheterna att det är rejält kallt i hela landet.






Tack för idag

Kram

Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar