lördag 25 september 2010

Dagen efter för mycket arbete, men ok...

Igår fick jag ju stora städrycket ! Det märks när man har varit dålig , på hemmet även att Gunnar är jätteduktig så räcker inte hans krafter till allt , när det är pressat i famljen, Fönsterna var en sådan sak som har blivit efter.
Så igår gav jag mig på dem sakta men säkert ett i taget, det tog betydligt längre tid än vad det gjorde innan jag blev sjuk, men vad gör det jag fixade alla fönsterna på huset men det tog hela dagen, jag känner mig jättenöjd, Vi bor ju i ett gammalt 1800-talshus så fönsterna sitter lågt ned så man behöver inte stå på stegar eller stolar,det är positivt !







Här ser ni vårt TV rum där vi tillbringar kvällarna framför IDOL bla. Gunnar tittar mest på sportspegeln och nyhetena så ibland krockar det.

Jag är så nöjd med min vecka satte upp mål för vad jag skulle kunna fixa och jag har gjort det jag skulle , jag är glad !!!

Gunnar förkovrar sig i Juridik på uppfödarutbildning idag så jag skall ta och sköta om hundarna  lite ,det är lite oro i lägret för en av tikarna har börjat att löpa  så hanarna går och spänner sig ja , även de andra tikarna

Ikväll så blir det nog en titt på Här här ditt liv , men det beror på vem han kidnappar om det skall bli fortsatt titt .


En bra dag önskar jag er
Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar