tisdag 21 september 2010

Nya Blodprover tagna

Men jag har inte fått något svar ännu ! nu har jag 7 dagar att repa mig på och framförallt ta hand om det som kommer efter i ett hem ,när man inte är pigg, Det vet väl alla hur det blir med tvätt och dylikt. så nu vet ni vad jag skall syssla med de främsta dagarna.


Valet har ju inte gått så bra precis , hade hoppats på en majoritets regering för landet skull, men jag hoppas verkligen att alla partierna tar sitt ansvar för vårt land så det inte bara är sin egen makt som är viktig.Det är ju svårare med samarbete över blocken nu när alla står så fasta i sitt block ,det bekymrar mig.


Jag måste ju säga att det har varit många gånger nu under min behandlingstid som jag har känt en tacksamhet till att  jag bor i Sverige, med denna dyra behandling. Hoppas nu att fortsättningen blir lika bra för ALLA människor i vårt land.


Tycker ni om allt det här regnandet , jag börjar bli lite trött på det .


För er som undrar hur det går med sonen och mor så är de på bättringsvägen och hemma.




kram
för idag
Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar