måndag 27 september 2010

Idag började sjukhusbesöken igen

Ja, som sagt idag började sjukhusbesöken igen. Dags för ny blodprovstaging inför behandlingen i veckan.
Idag fick jag åka till Eksjö för jag skulle göra en Datotomgrafi på huvudet och nacken också.
Eftersom vi bor i Anebys Kommun så tillhör vi Eksjö Sjukhus, men Cytostatikabehandlingen och strålningen måste göras i Jönköping. Men de som har ansvar för min cancer finns i Eksjö, vet inte om det är något negativt. Jag trivs väldigt bra i Eksjö har blivit väldigt väl bemött och det är ju ett betydligt mindre sjukhus än Ryhov i Jönköping.
Då är även röntgen av huvudet klart nu återstår bara att få svar på detta och dricka ett glas vatten i timmen nu framöver ,eftersom de har sprutat radioaktivt medel i mig. Så nu vet ni vad jag sysslar med  1glas vatten i timmen.

Min blogg har ju snart varit igång en månad och jag kan berätta för er att det inlägget som har visats mest är Man tänker så mycket

Läsare från Sverige och andra länder ser ut så här, alltså har det varit över 1000 besök här ,det tackar jag för. Tack för visat intresse...


Sverige
976
USA
37
Kanada
5
Danmark
5
Storbritannien
3


Jag kan berätta för dig att det stod mycket om Lena -Maria ivår tidning idag efter  Här är ditt liv





     Kram Marie-Louise Njut av solen och livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar