tisdag 28 september 2010

Ladda batterierna till behandling


Jag är så glad att jag har mått så bra den här perioden sedan sista behandlingen, Idag känner jag att jag får ta ett djupt andetag för att göra mig redo för behandling 5.
Det är ju frisk luft ute idag och det blåser rejält,hösten är här. När jag var ute med hundarna så hörde jag flyttfåglarna på avstånd.

Vi grejar lite ute i trädgården när vi har tillfälle. när vi var nygifta och unga skulle jag anlägga land överallt i trädgården,men nu tänker vi på att det skall skötas också ,så nu blir det bara ett. Det är bättre att ha krukor med blommor  i tycker jag. Föresten så har vi hundgårdar  i trädgården !!
Det är trevligt !!
Har hittat en blomsteraffär inte långt här ifrån som driver eget växthus också , mitt ute på landet i Hullaryd , hur trevligt som helst och vad blommor de har !!  Några kilometer härifrån.

De här hjulen flyttar vi runt och med oss de har inte fått någon plats ännu. Vi brukar ha dem på en vägg men ännu har de inte kommit upp någonstans. Vi har ju inte bott här 2 år ännu men i december är det 2 år sedan vi flyttat hit.
Allt som har gjorts här har gjorts för hundarna men nu börjar vi komma i kapp så att även vi kan greja lite till oss.


De här hade min far slängt iväg för att de skulle på tippen men det tyckte inte Gunnar och jag  gillar gamla saker.

Har haft en period när jag inte ville se gamla saker men nu har det ändrat sig , nu tycker jag det är trevligt igen och så ger det en tillfredställelese att återanvända saker ex gå på loppis eller second hand.
Men det är ju också roligt att blanda nytt och gammalt.

                                          

Tack för att du tar dig tid att gästa min blogg
 
 
Kram för dag
 
Marie-Louise


4 kommentarer:

  1. Marie-Louise!
    Du har en livsglädje som det är få förunnat att ha. Du ser möjligheter överallt. Fortsätt så och mer än hälften av slaget är vunnet.
    Kram
    Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Det är sådana här hälsningar som ger mig ny kraft att gå vidare !

    Kram
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Du vet väl om att du e värdefull
    Att du är älskad för din egen skull
    för ingen annan är som du! /kramiz Linda

    SvaraRadera
  4. Tack jag behöver er så jättemycket en och var !

    Kram och tack !!!!¨

    Marie-Louise

    SvaraRadera