torsdag 23 september 2010

Mitt fotoalbum

För 53 år sedan var det en granne till oss som sa
"  vad skall det här lilla oskyldiga tösen få möta i vår onda värld "
Han tyckte att världen var ond då ....
Han stod länge och begrundade det lilla flickebarnet, (mig )
innan han sa det har mamma berättat.......
Jag kan idag säga att jag har mött mycket Mycket Gott !!!!
                    

Jag kunde inte låta bli saker...

Jag har varit i hönshuset
                                        


                                                           Är jag mig lik ?

3 kommentarer:

  1. på pricken lik ;)

    SvaraRadera
  2. Eva Westberg24 september, 2010

    DU var och är en riktig sötnos!

    SvaraRadera
  3. Tackar, jag tycker nog att jag var lite sötare på de här gamla korten :)

    SvaraRadera