måndag 13 september 2010

Söndagen !

Vi tog husbilen  till Jönköping för att Gunnar skulle träffa Pernilla med familj och Alice förstås. Alice är ju Ansgars syster och hon skall vara med på utställning på lördag i Huskvarna. Gunnar skulle hjälpa Pernilla lite med utställningsträning och det gick bra, "vilken charmig tös Alice från Mullsjö " , henne var det full fart på minsann. återigen gläds man åt att se att valparna har det bra !!!!






Lite fika i husbilen där jag fick hålla mig på behörigt avstånd från övriga, men det fungerar bra.
Höjdpunkten på dagen var också att få träffa våra grabbar och titta in i Emmanuels nya lägenhet,trevligt !


Underbart roligt att se Patrik och Emmanuel ,det var länge sedan jag såg dem nu efter all isolering !


Efter dessa strapatser så intog jag sängläge  ooohh  vad trött jag var  !  Jag säger ofta att jag inte kan vara tröttare än nu , men det stämmer inte , igår var jag nog det tröttaste som jag någonsin har varit !
Oj oJ OJ


Jag kommer att bli bättre i veckan , hoppas jag !


Kram till er alla Marie-Louise

3 kommentarer:

  1. Skriv kommentar som vanligt ---skicka kommentar !!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag kikar in här med jämna mellanrum och följer dig och din kamp. Ville bara lämna ett fotspår efter mig :)
    kram / Stina

    SvaraRadera
  3. Hej på dig! Skönt att du kan ge dig ut lite. Det gör så mycket för humöret även om du blir trött. Har inte tidigare hittat var man komenterade men nu så. Önskar dig en bra dag. Kram Linda Hjelm

    SvaraRadera