onsdag 15 september 2010

Höst!


Är du en älskare av hösten ? Jag måste säga att jag är det, den höga luften som gör att det känns friskt och skönt , gör mig gott !
Men att det blir mörkare det gillar jag inte , det som är positivt är att få tända lite ljus och tända i braskaminen som är en hög mysfaktor.


Idag skall jag leta rätt på mitt valkuvert och se var jag kan förhandsrösta, lika bra att få det gjort så man kan göra något trevligare på söndag som att fira sin bror tex.


Det är viktigt att rösta tycker jag , kanske tyckte du det var som att jag skrev att det bara var en nödvändighet !!! Det tycker jag inte !!  Vi bör nog ha koll på vad vi röstar på och då även i kommun och landsting där vi bor. Det tycker jag är viktigt!


Jag önskar alla en trevlig dag i solens tecken !


Kram


Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar