måndag 13 september 2010

Vägrar att dras ner av tröttheten

Ja , jag vägra att dras  ned av denna förlamande trötthet som jag känner, men  än så länge går det att vila sig lite pigg igen och det är ju bra !!
Uppe och försöka göra lite sedan vila det är dagarna just nu. Idag har det ju varit lite skönt väder  som har förgyllt dagen , hoppas ni har haft fint väder också !
Kommer på mig med att jag har för bråttom, tycker att jag skulle vara mycket piggare men när jag tittar på schemat från onkologen så har det ju inte gått en vecka sedan behandlingen...tålamod,tålamod Marie-Louise....
Lite tråkigt och enkel spårigt på denna bloggen men jag skall igenom detta på något vis, eller hur ?


Kram


Marie-Louise

2 kommentarer:

  1. Anette Damberg Fahlström13 september, 2010

    Hej Marie-Louise
    Här har det varit ganska så fint väder idag också. Försök att ta det lugnt och njut av solen om du kan. Var rädd om dig.
    Kram
    Anette

    SvaraRadera