onsdag 24 november 2010

3,5 timmars väntan

Ja , idag var det inte roligt att vara på behandling,fick vänta i 3,5 timmar på att komma in, även idag så var en maskin sönder.
Idag känns det tungt.2 dagar kvar denna veckan ,det kan väl inte bli sämre än idag. Väglaget var jätte dåligt men det gick bra. Det blev en timmas snökörning ikväll också nu väntas det kyla står det i kvällstidningarna.

Jag skulle titta på nya glasögon idag men jag hade jätte svårt att välja så är det när man inte är på topp. Kanske bäst att vänta tills behandlingarna är över och håret har växt ut. Får sova på saken.


                              

Ibland är det inte bra att vara för snabb,jag satte ned julgransfoten till vår utegran i måndags ,det värsta är att nu har det kommit så mycket snö så jag vet inte var den är, får leta i morgon..:) Typiskt mig !  Här är den någonstans !



                          


    

                                    Jag måste säga att jag är helt slut nu så nu skall jag sova gott !!


Kra,m
Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar