torsdag 4 november 2010

Solen skiner

Jag har blivit tuff och tar bilen till Jönköping som vanligt och helt plötsligt kom det en massa ärenden över mig och speciellt då att Patrik behövde lite hjälp.
Jag åkte till stan som jag alltid har gjort och det gick ju bra ett tag ,men sedan försvann krafterna bort totalt.Jag har använt uttrycket ingen drivning på gräsklipparen , precis så känns det,
Nu börjar mitt tålamod att ta lite stryk, jag vill komma igång och vara som vanligt...Förnuftige Gunnar sätter mig ner i fåtöljen och försöker få mig att förstå att i 18 veckor har du haft behandling och vad tror du det är för kraft i kroppen , när inte celler och allmäntillstånd är tillbaka, Ja ,,ja jag fattar det men jag vill bli som vanligt och fort....jag är otålig....
Har tänkt på det här med strålningen som skall vara varje dag i 5 veckor kan man ju vända till att det är en positiv sak att komma igång , att köra varje dag och då har jag för mig att krafterna kommer tillbaka.
Jag är lite gnällig idag och genomtrött.

En väninna till mig tyckte att jag skulle börja ta lite vitaminer
som kan hjälpa till att bygga upp kroppen igen

Titta in på denna länken , är det något för mig tror ni  ?

                                                              Narturbiblioteket  

             Jag skulle nog behöva lite Bamsehonung !!!!'


                                         
                                                        

               Idag är Marie-Louise inte så postitiv och nöjd, nej det känns lite tugnt igen !!
                men kram ändå !!

2 kommentarer:

  1. Men jag tackar för stunden och skratten vi fick inne i stan igår! Det var mysigt tycker jag!
    Tycker du ska lyssna på Gunnar, han har rätt!
    Men tålamod är inte det lättaste eller roligaste alltid... Men STOR kram på dig min härliga vän!

    SvaraRadera
  2. Ja , visst hade vi många glada skratt och det var det ju värt att bli trött för ;))

    SvaraRadera