måndag 15 november 2010

Idag gick startskottet

Idag gick startskottet för strålbehandlingen. Jag är riktigt imponerad av hur bra sjukvård vi har i detta landet,3 personer som jobbade med att det skulle bli strålning på rätt ställe, fantastikt!!
När jag fick se röntgenbilden av hela området ,så var det som att titta på något från Vetenskapens värld och det var min kropp det gällde .
1 behandling av 25 är gjorda !! Vi är igång ....
Det sista som skulle göras var att ta en ansiktsbild , som också skulle följa journalen, oj oj jag undrade om det skulle vara med peruk eller utan, det fick jag välja,jag tog med peruk. Håret har börjat växa är nog en 5 mm nu , det är inte lockigt !! men det är grått,förstår inte det.Får se när jag får mod att ge mig ut utan något på huvudet.

Bäst att gå och lägga sig nu så man orkar att åka till Jönköping.

God natt kram

Marie-Louise

1 kommentar:

  1. Vännen, du finns i mina tankar... Allt kommer gå bra! /kramiz från Linda keesflickorna

    SvaraRadera