fredag 26 november 2010

Ingen operation

Nej ,som ni säkert förstår så blev det ingen operation idag,jag pratade med Eksjö klockan 07.15 i morse,vi var överens om att jag nog inte orkade med allt som skulle bli idag,så vi valde att skjuta på operationen.Hoppas det blir lite mer framförhållning nästa gång så man kan planeraför att åka till Eksjö.

Min dagliga tur till Jönköping blev av i alla fall, jag skulle träffa doktorn klockan 13.00, jag har ont i ryggen så personalen på strålningen tyckte att jag skulle träffa en läkare för att få det undersökt och så blev det .
Jag blev skickad till röntgen direkt för att kolla lungor och revben men det var ok så långt, får se om det blir fler undersökningar framöver. Värken går bort med värktabletter och det är ju bra.

Nu skall jag sätta mig och titta på Idol ,känner mig nöjd och belåten att veta att sonen har ljusstakar och mor har ny julduk och nya kläder  som är varma och goa, nu är det bara våra ljusstakar som skall fram också. Men det är ju inte första advent förrän på söndag så jag hinner nog :)



                                              Jag ville inte att Linnea skulle åka ut ....


En trevlig fredagskväll önskar jag er !

kram
Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar