torsdag 11 november 2010

Bredbandet fixat

Ja, jag fick tag i en chef till slut på Telia som tog tag i problemet. Hon lovade att det skulle kopplas in i dag och Det har det faktiskt gjort !! Nu väntar jag bara på ett telefon samtal från henne där hon verkligen skulle kontrollera om det har blivit inkopplat........(avbruten av en telefon signal) ,det var hon som ringde från Telia. Vi var nöjda både hon och jag och speciellt Patrik som har fått sitt bredband.
Hon var nöjd för att det fungerade , vad jag förstod så hade hon jagat tekninkerna i dag. All  heder till henne.    Rätt kvinna på rätt plats !!  Kanon Bravo Telia !!  En viss Kompensation erbjöds också. Bra Telia !!
Jag är nöjd !!
Ett bekymmer mindre. Underbart !

Problem nummer 2 lite skillnad efter mötet var att det är ett nytt team  som skall ansvara
för Patrik men fortfarande ingen lösning på assistent frågan pga ansvarig ej kom på mötet.  Så är det !
Så teamet har ingen att  samarbeta med   KOMMUN  LANDSTING  borde bli ett !!

Jag själv har börjat med mina besök inom landstinget idag !  Så nu vet jag vad jag skall göra framåt....





Kommer att skriva om det i morgon.  here we gooo !

Ha det så gott och kram  

Marie-Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar