torsdag 25 november 2010

Idag tog det 10 minuter

Idag gick det så snabbt på strålningen så jag höll på att inte hinna att dricka upp mitt kaffe. Det var skönt !

Idag skulle en del saker göras bla  skulle det inhandlas en elljusstake till Patrik. Han har inte vilja ha något julpynt över huvud taget men i år har han gått med på en ljusstake.Mamma köpte två! Stina som jobbar hos Patrik var med oss också,det var roligt. Skall inspektera i morgon men Stina sa att det blev fint och Patrik sa att det var ok, och då vet jag att det är bra. Det fick inte vara någon modern sak utan det skulle vara en gammaldags röd ljusstake,som den här.





Fick ett härligt SMS från Emmanuel NI ÄR VÄLKOMNA PÅ MINIKALAS PÅ LÖRDAG ! undrar vad det är ? det skall jag berätta om senare , undrar om man skall  ha minipresent med sig också :)))


                                

Idag fick jag en kallelse till att operera bort min port a cat (venporten) som jag har fått cytostatikan i, men det som var konstigt var att det skulle ske i morgon, lite dålig framförhållning... Jag skall på läkarbesök och strålas i morgon i Jönköping, så jag vet inte hur jag skall få till det med en operation i Eksjö också.
Får se vad det blir för lösning på det. Det är mycket nu...
Bäst att gå att lägga sig skall ringa operation 7.15  ni får läsa vidare hur det gick med detta.
Ja för att vara sjuk behöver man vara frisk, för att klara av allt.

             

Min lilla mamma fick ett besök av mig idag också och det är alltid uppskattat,vi drack kaffe tillsammans och pratade en stund,mysigt.




 Tack för idag
 kram
 Marie-Louise                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar