måndag 29 november 2010

Vackra vinterdagar

Visst är det vacker med snö i naturen.  Här ser ni omgivningarna från vårt hus.

Behandlingen gick bra idag och jag behövde inte vänta särkilt länge,skönt. Då är det tredje veckan som har startat upp i behandlingen, Vägen som jag åker för att komma till Jönköping var glashal, fattar inte varför de är så snåla med sand eller salt. Resan gick bra ialla fall,men man får ta det lugnt i svängarna. Jag kör med dubbfria vinterdäck tycker att det fungerar rätt så bra. Det är mycket folk inne i Jönköping på A6 som julhandlar. Parkeringen var nästan full en måndag det är inte dåligt.  Dags att ta hand om hundarna och varva ned inför kvällen.








Jag vill också skicka med en Advents sång spm är min absoluta favorit

kram Marie.Louise





                      

1 kommentar:

  1. Hej Marie-Louise!
    Gå Sion... är också en av mina favoriter och den väcker många minnen till livs. Tack för den
    Kram
    Lisbeth

    SvaraRadera